SPIS TREŚCI:

POSTANOWIENIA OGÓLNE

PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH

CEL, PODSTAWA, OKRES I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM

ODBIORCY DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM

PROFILOWANIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

COOKIES W SKLEPIE INTERNETOWYM, DANE EKSPLOATACYJNE I ANALITYKA

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejsza polityka prywatności Sklepu Internetowego ma charakter informacyjny, co oznacza
że nie jest ona źródłem obowiązków dla Usługobiorców lub Klientów Sklepu Internetowego.
Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych
przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych
osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w
Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych.

1.2. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest
Home & Decor Group Dawid Tucholski, Karolina Tucholska s.c. adres
88-110 Inowrocław
Kłopot 10,
NIP 5562789656, adres poczty elektronicznej:
sklep@stylowelustro.pl, numer telefonu: 692947235 – zwana dalej „Administratorem” i będąca
jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą.

1.3. Dane osobowe w Sklepie Internetowym przetwarzane są przez Administratora zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej
„RODO” lub „Rozporządzenie RODO”. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: http://eur-
lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

1.4. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne.
Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu
Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków: (1)
zawieranie umów z Administratorem – niepodanie w przypadkach i w zakresie wskazanym na
stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego i niniejszej polityce
prywatności danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży lub
umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej z Administratorem skutkuje brakiem możliwości
zawarcia tejże umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i
jeżeli osoba, które dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z Administratorem, to jest
zobowiązana do podania wymaganych danych. Każdorazowo zakres danych wymaganych do
zawarcia umowy wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie
Sklepu Internetowego; (2) obowiązki ustawowe Administratora – podanie danych osobowych jest
wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa
nakładających na Administratora obowiązek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie
danych w celu prowadzenia ksiąg podatkowych lub rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi
Administratorowi wykonanie tychże obowiązków.

1.5. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których
przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i
zapewnia, że zbierane przez niego dane są: (1) przetwarzane zgodnie z prawem; (2) zbierane dla
oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z
tymi celami; (3) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są
przetwarzane; (4) przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą,
nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania oraz (5) przetwarzane w sposób
zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed
niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem
lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.

1.6. Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub
wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator
wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z
niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane

przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i
modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
1.7. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące w niniejszej polityce prywatności i
rozpoczynające się dużą literą (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy
rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego dostępnym na
stronach Sklepu Internetowego.

  1. PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH
    2.1. Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w
    takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: (1) osoba,
    której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub
    większej liczbie określonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której
    stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
    dotyczą, przed zawarciem umowy; (3) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
    prawnego ciążącego na Administratorze; lub (4) przetwarzanie jest niezbędne do celów
    wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez
    stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają
    interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony
    danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
    2.2. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co
    najmniej jednej z podstaw wskazanych w pkt. 2.1 polityki prywatności. Konkretne podstawy
    przetwarzania danych osobowych Usługobiorców i Klientów Sklepu Internetowego przez
    Administratora są wskazane w kolejnym punkcie polityki prywatności – w odniesieniu do danego
    celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
  2. CEL, PODSTAWA, OKRES I ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM
    3.1. Każdorazowo cel, podstawa, okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych
    przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez danego Usługobiorcę lub Klienta w
    Sklepie Internetowym. Przykładowo jeżeli Klient decyduje się na dokonanie zakupów w Sklepie
    Internetowym i wybierze odbiór osobisty zakupionego Produktu zamiast przesyłki kurierskiej, to
    jego dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania zawartej Umowy Sprzedaży, ale nie będą
    już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
    3.2. Administrator może przetwarzać dane osobowe w Sklepie Internetowym w następujących
    celach, na następujących podstawach, w okresach oraz w następującym zakresie:

Cel przetwarzania danych

Wykonanie Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umów

Podstawa prawna przetwarzania i okres przechowywania danych

Artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy) Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy.

Zakres przetwarzanych danych

Zakres maksymalny: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy). W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta. Podany zakres jest maksymalny – w przypadku np. odbioru osobistego nie jest konieczne podanie adresu dostawy.

Cel przetwarzania danych

Marketing bezpośredni

Podstawa prawna przetwarzania i okres przechowywania danych

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora)

Zakres przetwarzanych danych


Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez
Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi 3 lata, a dla umowy sprzedaży
2 lata). Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.

Cel przetwarzania danych

Marketing

Podstawa prawna przetwarzania i okres przechowywania danych

Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda)

Zakres przetwarzanych danych

Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Imię, adres poczty elektronicznej

Wyrażenie przez Klienta opinii o zawartej Umowie Sprzedaży

Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO

Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Adres poczty elektronicznej

Prowadzenie ksiąg podatkowych lub rachunkowych

Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201) lub art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r.
(Dz.U. z 2018 r. poz. 395)
Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi
przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego,
chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą).

Imię i nazwisko; adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy), nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta

Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być
podnoszone wobec Administratora

Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO

Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez
Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby,
której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez

Imię i nazwisko; numer telefonu kontaktowego; adres poczty elektronicznej; adres dostawy (ulica,
numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia
działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy).
W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać

Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem
działalności gospodarczej wynosi 3 lata, a dla umowy sprzedaży 2 lata).

dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta.

  1. ODBIORCY DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM
    4.1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego, w tym dla realizacji zawieranych
    Umów Sprzedaży konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych
    (takich jak np. dostawca oprogramowania, kurier, czy podmiot obsługujący płatności).
    Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają
    wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by
    przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane
    dotyczą.
    4.2. Przekazanie danych przez Administratora nie następuje w każdym wypadku i nie do wszystkich
    wskazanych w polityce prywatności odbiorców lub kategorii odbiorców – Administrator przekazuje
    dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych
    osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania. Przykładowo, jeżeli Klient
    korzysta z odbioru osobistego, to jego dane nie będą przekazywane przewoźnikowi
    współpracującemu z Administratorem.
    4.3. Dane osobowe Usługobiorców i Klientów Sklepu Internetowego mogą być przekazywane
    następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
    4.3.1. przewoźnicy / spedytorzy / brokerzy kurierscy – w przypadku Klienta, który korzysta w
    Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy Produktu przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską,
    Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi, spedytorowi
    lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do
    zrealizowania dostawy Produktu Klientowi.
    4.3.2. podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – w przypadku Klienta,
    który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą
    Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu
    powyższe płatności w Sklepie Internetowym na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do
    obsługi płatności realizowanej przez Klienta.

4.3.3. podmioty kredytujące / leasingodawcy – w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie
Internetowym ze sposobu płatności w systemie ratalnym lub płatności leasingowej Administrator
udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu kredytodawcy lub leasingodawcy
obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym na zlecenie Administratora w zakresie
niezbędnym do obsługi płatności realizowanej przez Klienta.
4.3.4. dostawcy systemu ankiet opiniujących – w przypadku Klienta, który zgodził się na wyrażenie
opinii o zawartej Umowie Sprzedaży, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta
wybranemu podmiotowi dostarczającemu system ankiet opiniujących zawarte Umowy Sprzedaży w
Sklepie Internetowym na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do wyrażenia przez
Klienta opinii za pomocą systemu ankiet opiniujących.
4.3.5. dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz
organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym
Sklepu Internetowego i świadczonych za jego pośrednictwem Usług Elektronicznych (w
szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Sklepu Internetowego,
dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i
udzielania pomocy technicznej Administratorowi) – Administrator udostępnia zebrane dane
osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w
zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą
polityką prywatności.
4.3.6. dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie
księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma
windykacyjna) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy
działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania
danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.

  1. PROFILOWANIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
    5.1. Rozporządzenie RODO nakłada na Administratora obowiązek informowania o
    zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i
    4 Rozporządzenia RODO, oraz – przynajmniej w tych przypadkach – istotne informacje o zasadach
    ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania
    dla osoby, której dane dotyczą. Mając to na uwadze Administrator podaje w tym punkcie polityki
    prywatności informacje dotyczące możliwego profilowania.
    5.2. Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z profilowania do celów marketingu
    bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą
    zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług
    Elektronicznych w Sklepie Internetowym. Efektem korzystania z profilowania w Sklepie Internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Sklepu Internetowego. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie Internetowym. 5.3. Profilowanie w Sklepie Internetowym polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby na stronie Sklepu Internetowego np. poprzez dodanie konkretnego Produktu do koszyka, przeglądanie strony konkretnego Produktu w Sklepie Internetowym, czy też poprzez analizę dotychczasowej historii dokonanych zakupów w Sklepie Internetowym. Warunkiem takiego profilowania jest posiadanie przez Administratora danych osobowych danej osoby, aby móc jej następnie przesłać np. kod rabatowy. 5.4. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.
  1. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
    6.1. Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane
    dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich
    sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma
    prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich
    danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21
    Rozporządzenia RODO.
    6.2. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez
    Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit.
    a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez
    wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
    cofnięciem.
    6.3. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez
    Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym
    w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie
    danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych.
    6.4. Prawo do sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść
    sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 6.5. Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. 6.6. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym punkcie polityki prywatności można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie polityki prywatności lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego.
  1. COOKIES W SKLEPIE INTERNETOWYM, DANE EKSPLOATACYJNE I ANALITYKA
    7.1. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych,
    wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego
    (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z
    jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Sklep Internetowy). Szczegółowe informacje dot.
    plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
    7.2. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez
    odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w następujących celach:
    7.2.1. identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych w Sklepie Internetowym i pokazywania, że są
    zalogowani;
    7.2.2. zapamiętywania Produktów dodanych do koszyka w celu złożenia Zamówienia;
    7.2.3. zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych
    logowania do Sklepu Internetowego;
    7.2.4. dostosowywania zawartości strony Sklepu Internetowego do indywidualnych preferencji
    Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji
    korzystania ze stron Sklepu Internetowego;

7.2.5. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Sklepu
Internetowego;
7.2.6. remarketingu, to jest badania cech zachowania odwiedzających Sklep Internetowy poprzez
anonimową analizę ich działań (np. powtarzające się wizyty na określonych stronach, słowa
kluczowe itp.) w celu stworzenia ich profilu i dostarczenia im reklam dopasowanych do ich
przewidywanych zainteresowań, także wtedy kiedy odwiedzają oni inne strony internetowe w sieci
reklamowej firmy Google Inc. oraz Facebook Ireland Ltd.
7.3. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie
akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z
plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np.
częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies
– w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Sklepu
Internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez
Formularz Zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Produktów w koszyku podczas kolejnych
kroków składania Zamówienia).
7.4. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia
zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Sklep Internetowy – zgodnie z przepisami taka
zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku
wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w
zakresie plików Cookies.
7.5. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich
samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w
dziale pomocy przeglądarki internetowej.
7.6. Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z usług Google Analytics, Universal
Analytics dostarczanych przez firmę Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA
94043, USA) oraz z usługi Piksel Facebooka dostarczanej przez firmę Facebook Ireland Limited (4
Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia). Usługi te pomagają
Administratorowi analizować ruch w Sklepie Internetowym. Gromadzone dane przetwarzane są w
ramach powyższych usług w sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które
uniemożliwiają identyfikację osoby) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu
Sklepie Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech
identyfikujących (danych osobowych) osoby odwiedzające stronę Sklepu Internetowego.
Administrator korzystając z powyższych usług w Sklepie Internetowym gromadzi takie dane jak
źródła i medium pozyskania odwiedzjących Sklep Internetowy oraz sposób ich zachowania na
stronie Sklepu Internetowego, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają
stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.

7.7. Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania Google Analytics
informacji o jej aktywności na stronie Sklepu Internetowego – w tym celu można zainstalować
dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Inc. dostępny tutaj:
https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    Sklep Internetowy może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator
    namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną.
    Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko Sklepu Internetowego Administratora.